poniedziałek, 29 sierpnia 2016

Gościnna Projektantka - Edyta (Kopalnia kartek)

Dziś przedstawiamy Wam Gościnną Projektantkę Edytę, która przygotowała piękny layout na nasze aktualne wyzwanie "Inspiracja Piosenką"

 *  *  *

Chciałabym bardzo podziękować za zaproszenie do Gościnnego Projektowania. 
Jest mi niezmiernie miło, że będę mogła gościć u Was na blogu.
Inspiracją do jej zrobienia była piosenka Italo Brothers - Stamp on the ground
Mój Layout zrobiłam z papierów Drewniane Uliczki (DeaArt), 
Destination Unknown (7 Dots Studio) 
oraz Sunny Day z kolekcji Aura Rosa.

Tło pod zdjęciami to białe gesso, pasta strukturalna drobnoziarnista oraz kawałki tekturek. Wszystko to pomalowałam mgiełkami w kolorze turkusu, latte i pastelowej zieleni. Pracę ozdobiłam własnoręcznie wykonanymi kwiatami (jedynie te malutkie są z Wild Orchid Crafts), dodałam trochę jasnego sizalu, drewienek oraz drobnego żwiru barwionego. Tekturowe strzałeczki potuszowałam turkusowym tuszem Latarni Morskiej.
Jeszcze raz serdecznie dziękuję i pozdrawiam
Edyta (Kopalnia kartek)











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz